091011

God morgon!

Igår hade jag ingen lust att sitta vid datan. Blir ju så ibland =P Jag och mami åkte och handlade lite på morgonen, sen kom pappa hem till oss en sväng, jag och mami åkte till skidspåret med hundarna så dom fick springa av sig lite, kollade på körslaget och så =P Hade velat följa med Jessica och dom för dom skulle åka och bowla, men jag hade inte råd =/ Hade inte räkningen hos E ökat med typ 1000 spänn så hade jag kunnat följa me. Så typiskt..

Läst klart Så länge vi båda andas har jag gjort också =P Jag säger bara det, har ni inte läst Twilight böckerna så gör det för dom är såååå bra! =P Hade tänkt börja läsa om dom nu för jag kan läsa böcker som jag gillar om och om igen ;P Men den här gången så behöver jag ju inte sitta och läsa flera timmar om dan för nu har jag ju ändå läst dom 1 gång =P


Nu ska jag gå och fixa lite frukost innan jag blir hungrig =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0