091016

God morgon!

Vaknade första gången vid halv 7 idag men somnade om och klev upp halv 11 istället =P Idag har jag bara lust att drö för alla gardinerna här hemma för det regnar ute =/ Och inte lite heller... Jag hoppas verkligen att det slutar sen för jag & S hade tänkt rida idag.

Igår kväll så följde jag med Jessica till stallet. Hon hade insläpp då och ville ha lite hjälp och jag kan ju säga att man behöver vara 2 när man ska få dom 5 hästarna som går tillsammans. Dom har fixat en gång ut till hagen så det är lättare att släppa ut och in dom, men det va ju lite svårt att få in Mona & Herman som står i boxen innanför Ofelias, för M & H kuta tillbaka till hagen och när man väl fick dom till dörren så smet ju O in och gick raka vägen bort till foderhinkarna =P Så det blir lite svårt att klara det där själv innan hästarna vet vilka boxar dom ska gå in i och så.

Nu ska jag läsa lite bloggar =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0