091020

God morgon!

Vaknade runt halv 8 nån gång tror jag, av att mami väckte mig och sa att jag måste lägga in mina vinterdäck i hennes bil. Fan va trött jag va då, kände mig helt död och jag orkade knappt öppna ögonen =P Jag måste ha sett väldigt rolig ut ;P Kommer ut som en zombie =P

Mami ska ta med mina däck till E idag så han får fixa på nya vinterdäck för på dom som jag har nu har ingen dubb kvar. Så det är dags att fixa nya =P

Just nu är det 2 minus ute så det verkar ju blir bra väder idag. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det inte börjar snöa sen. Skulle vara skönt om det kunde hålla sig så här nu så det går bättre att rida. Helst får ju den snön som har kommit smälta bort =P Men det får iaf inte komma mer nu.

Ska läsa lite bloggar nu och käka nånting =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0