091028

God morgon!

Klev upp vid halv 10. Vaknade nån gång tidigt i morse av att Isak skrek och höll på i köket. Jag hade lust att spola ner han i toaletten. Hatar när han gör sådär. Man vill ju kunna sova utan att man ska behöva bli väckt av en galen unge.

Igår så gjorde jag inte så mycket direkt. Kände mig konstig i kroppen, orkade inte gö så mycket. Jag gillar inte när det blir sådär. Gick iaf på en promenad med Jessica och hundarna så ja kom ju ut en sväng iaf =P Och så åkte jag och Jessica till Solveig för hon skulle betala höbalen.

Tråkigt väder som vanligt. Ska kanske gå på en promenad med J och hundarna idag också. Fast det får bli lite senare för just nu känner jag bara för att ligga och läsa lite ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

får isak plats i toaletten?

2009-10-28 @ 20:54:14
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0