Duktiga Isa

Hej!

Blää, börjar få jätte ont i hövet nu känner jag =/ Måste gå och ta en alvedon snart så det inte blir värre.

Red en sväng idag. Isa va precis som vanligt när jag kom in i hagen, hon gick fram till mig och ville goa lite =) Hon va så duktig när vi mötte bilar och så, hon brydde sig inte ett dugg =P Hon va som vanligt idag =P Hon lyssnade riktigt bra också, hon har varit väldigt het ett tag men idag så tog hon det lite lugnare och lyssnade jätte bra när vi skulle sakta av =) Nu börjar hon bli lugnare igen, så som hon va ett tag förut =P Man kan ju hoppas att det håller i sig ;P

Mockade idag också och la in maten så Jessica inte behövde tänka på det =)

Nu ska jag se om jag kan få några bra bilder på filmerna jag köpte idag =P

Ciao!


Gammal bild på Isa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0