Hemma

Hej!

Sista barnet gick hem vid kvart över 4 idag så jag fick sluta tidigare =P Har varit jätte skoj att jobba hela dan =D Lite tråkigt att det har varit piss väder hela dan, inte lika roligt att vara ute då men en stund gick det ju iaf =P Sen har vi bara varit inne ;P Det är riktigt skoj att jobba på loven när det bara är fritids för man gör ju lite andra grejer då =P Fast det är ju alltid skoj att jobba där =P

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Har käkat lite och just nu kollar jag på Twilight ;P Va tvungen att stoppa filmen så jag kunde blogga lite hehe =P Va bara tvungen att kolla på den nu för Linda surra om nån låt förut som är med där men som inte fanns med på filmens soundtrack och jag kunde inte riktigt komma på vilken det va så då var jag tvungen att ta reda på det ;P Så nu vet jag vilken det är men jag vet inte om man kan ladda ner den. Men men...

Aja, ska fortsätta kolla på snygga Edward nu ;) Ciao!


Kommentarer
Postat av: helen

klart den ska gå och ladda ner,

jag kan hjälpa dig om du vill?

2009-10-26 @ 20:17:06
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0