Promenad

Gick på en promenad förut med Jessica och hundarna =P Behövdes verkligen och nu är Linc trött ;P Har varit skit väder hela dan men idag va jag tvungen att gå på en promenad med Linc för han har varit extra jobbig i några dagar nu. Va väldigt skönt att gå fast det va skit väder =P

S ringde för en liten stund sen också och frågade om jag kunde jobba på fritids i morgon =P Självklart! ;P Det blir ju inte så mycket jobb där längre vilket är synd, så jag blir superglad när dom väl ringer och frågar =D Jobbar från 9-17.30 så det blir hela dan =D Ska bli skoj att vara med alla goungar =P

Nu hade jag tänkt lägga mig och läsa lite innan Grey's börjar =P Ni kan aldrig gissa vad jag läser för bok nu, haha ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0