Promenad

Heej!

Har gått på en promenad med mami, Isak, Linda och hennes 2 barn och hundarna =P Gick samma runda som igår så ungarna fick gå en bra bit men dom va väldigt duktiga =) Hundarna hade hur roligt som helst, som vanligt ;P Tjorven blev överlycklig när hon fick gå på en promenad idag också =D Hon kommer få följa med oftare när vi går på promenader för så mycket energi som hon har så behöver hon verkligen det =P








Fin Mimmi är på sista bilden ;P


Jag & Isak lurade skiten ur mami ;P Vi gick före dom andra med hundarna och så sa jag åt Isak att gömma sig för dom så skulle nog mami fråga vart han va. Sen när dom kom dit vi va så hann vi gå en liten liten bit innan mami undrade vart Isak va och började ropa på honom som en tok. Hon hörde inte ens när jag skrattade och sen kom han fram =P Där vart hon riktigt lurad ;) Inte fan skulle jag låta han försvinna heller =P

Sen Linc då, han dök idag =P Knäppis hunden gjorde nånting precis vid ett djupt dike och sen så åkte han rakt ner i vattnet med hövet före =P Lite synd va det ju om han för han såg inte så glad ut men det gick fort över =)

Nu ska jag käka lite och läsa =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

det är svårt att berätta när du inte vet om allt, men varje gång jag åkt hem till sundsvall,

har jag varit tvungen att åka till pappa,

där sitter han bara och tjatar om hur tjock och värdelös jag är typ, och han gör ingenting med mig när jag är hemma heller, bara låter mig sitta i den kalla källaren.



så jo, det är skönt att inte behöva åka dit mer :/

2009-10-07 @ 19:46:26
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0