Bilder från promenaden

















Jag gick ju som sagt på en promenad med hundarna förut =P Linc & Miloo sprang runt nästan hela tiden och jagade varandra när den andra hade en pinne ;P En gång ville även Mimmi vara med som ni ser på en av bilderna ;)

Jag brukar vissla lite när jag vill att hundarna ska stanna. Och en gång så stannade hundarna samtidigt och snurrade runt likadant och så kollade dom på mig, Mimmi i mitten lite längre fram med Linc & Miloo en liten bit bakom på var sin sida och sen när jag sa kom, så sprang dom i samma ordning som dom stod i =P Det såg så himla roligt ut ;P

Jag visslar alltid när jag vill att dom ska stanna och så säger jag kom eller hit när jag vill att dom ska komma till mig =P Mimmi lyssnar väldigt bra på det där och Lincoln lyssnar också bra =) Jag tränar alltid på inkallning när jag är ute med dom. Tränar också på att dom ska sätta sig när dom kommer fram till mig, det kan Mimmi men Lincoln kan man behöva säga till men så är det ju i början =P Han är väldigt lättlärd så det är inte så svårt att lära honom =P


Kommentarer
Postat av: helen

ja absolut, förhoppninsvid är det varmare då också ;P



det såg ju faktiskt mysigt ut med snön och hundarna som leker i den ;P

jag och martin får ju också hund snart, har jag berättat det? :)

2009-10-15 @ 22:49:35
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0