Ridtur runt berget

Tjena!

Vid halv 1 åkte jag till stallet idag. Passade på att rida tidigare idag när mami ändå va hemma. Blev så sugen på att rida runt berget för jag har aldrig ridit där så den turen fick det bli idag =P Jessica red där i söndags så Isa visste precis vart vi skulle, så jag behövde inte tänka på vägen ;P Hon är inte dum den där hästen och hon behöver bara gå på ett ställe en gång, spelar ingen roll hur långt det är, hon vet precis vilken väg hon gick på sist =P Jätte härlig väg va det och vill man trava längre sträckor så är det perfekt =P Kan ju säga att Isa blev väldigt glad när hon fick trava på en bra bit =P Växlade mellan trav och skritt på vägen upp innan man kommer in på en väg i skogen och Isa tyckte att det va lika roligt varje gång hon fick trava ;)

Hon va precis som vanligt idag också när jag hämtade henne i hagen. Kom fram till mig och hon är ju så rolig när man ska sätta på henne grimman, hon kör ner hövet i den så det går fortare att få på henne den =P Ser lite roligt ut =P Alla bilar vi har mött idag har hon skitit i =) Skönt att hon börjar bli sitt lugna jag igen =)

Nu är det mat och det är la bäst att jag går och käkar nu innan mami börjar gapa på mig =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0