Rolig kväll!

Heej! =)

Kom hem nån gång efter halv 11. 4 timmar höll kvinnokvällen på och det har varit riktigt skoj! =P Vi har käkat indisk mat, fikat lite, min gamla musiklärare och hans tjej sjöng för oss, det bästa va ju när dom hyllade MJ och sjöng några av hans låtar =) Hon som höll i det här jobbar på L'oréal och hon pratade lite om höstens nyheter och trender inom make-up och hudvård. Roligt att lyssna på =) Lotteri va det också så det fanns massa priser och så fick vi en liten goodiebag också =) Och så berättade dom lite om barnhemmet och så fick man se en film och lite bilder =)

Den här kvällen fixade dom för att samla ihop pengar till ett barnhem i Indien som startade för 20 år sedan av pastor John Rajiah och har idag mer än 700 barn och de allra flesta är helt föräldralösa.

Det kostade 100 kr att gå in och sen så köpte man ju lotter också och alla pengarna som dom fick in idag på det går till barnhemmet och det är några tusen =) Synd att dom inte har sånt där oftare här för det är jätte bra när dom gör såna här kvällar för det är jätte roligt och på samma gång så ger man pengar till någonting bra =)

Jag har haft jätte roligt ikväll och det va skoj att Jessica ville följa me =D






Dom 2 grejerna på första bilden vann jag, en bus kräm och body scrub. Sen i bagen fick vi shampoo, balsam & rynk kräms prover, hårspray, rengöringskräm, hudkräm, små burkar att ha med på resan och en spegel =P Jag fick först en kräm för rynkor och mami fick den jag har nu =P Va ju tur att hon fick en annan kräm för det är ju bättre för henne att förebygga rynkor än för mig ;P Roligt när man får lite grejer sådär ;) Och även att jag vann nånting =P Sån tur brukar ju inte jag ha direkt.

Nee nu ska jag göra mig i ordning och hoppa i säng sen =P

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0