Snöar igen

God morgon!

Usch idag när jag vaknade så hör jag mami säga att det har kommit massa snö =/ Så jag tittar ut genom fönstret och ser massa snö.. Vi som hade blivit av med det som kom förut och så ska det börja snöa igen, bläää! Jag tycker snön kan lugna sig lite och komma nån dag innan julafton istället för nu är det för tidigt. Fy fan nu börjar det ju snöa mer =/


Vet inte riktigt vad jag ska gö idag, får la se vad som händer. Är as trött för jag kunde inte somna i natt heller så det blev väldigt sent. Kanske ska ta en liten tupplur lite senare =P Fast känner jag mig själv rätt så blir det snarare nån timme ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helen

shit vad mycket snö ni fått, jag lider med dig :/

idag hade vi lite sol och vind ;P + lite regn

men det behöver vi ju inte tala högt om..

2009-10-19 @ 19:55:17
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0