090904

Hej!

Idag är det riktigt skit väder. Har spöregnat hela natten och nu började det regna igen. Riktigt tråkigt.


Åkte till Isa runt 9. Försökte få iväg Isak till dagis men han ville inte och jag orkade inte bråka som satan idag för man blir på så dåligt humör då. Räckte ju me att vi försökte få iväg han tidigare i morse och alla höll ju på att bli tokig på honom. En dag fick jag ju bära ut han ur bilen och in på dagis sen för att han bara bråkade och inte skulle dit. Så tråkigt när han ska vara på det humöret.

Han fick iaf följa med mig till stallet. Han fick ge Isa lite mat, sen tog vi ut henne och så passade jag på att mocka nu på morgonen så jag slipper det sen =P J kom dit efter en stund med sin lilla dotter som Isak lekte me =)






Isak va lite rolig för han sa: Vet du vad dom hade för musik nere i stallet? Michael Jackson. Varför lyssnar dom på din musik? Jag: Dom kanske gillar samma musik som mig. Hehe han är så rolig ibland =P

Igår red jag och S en sväng. Hennes häst började skutta runt nästan på en gång. Och sen när vi va på väg hem och skulle trava (Jag & Isa) för S galoppera, så började Isa galoppera efter Sol =P Jag vart lite chockad för hon brukar inte börja galoppera så där lätt när det är rakt utan det brukar mest bara vara när det är uppför. Men nu galopperade hon bakom Sol och sen i en nedförsbacke så tog Sol ett glädjeskutt och Isa tog ett skutt åt sidan och jag va inte me på de, så jag höll på att åka av men jag klamrade mig fast runt Isas hals och sen när hon stannade så hoppade jag bara av och upp igen =P Första gången jag höll på att åka av på henne när jag har sadel, har aldrig ens varit nära på att åka av tidigare då. Men nu va det ju nedför och är man inte beredd då så kan det ju bli så =P Jag blev iaf glad att hon kunde galoppera och att hon tog galoppen nästan på en gång. Man kan ju inte säga att det vart en tråkig tur iaf hehe =P S sa att hon skulle nog ha åkt av om det va hon =P Men jag släpper inte i första taget ;P

Ninna kom dit igår också med Tiger =) Jag visste inte att hon kände dom men det är ju skoj om hon kommer dit fler gånger =)

Nu ska jag käka nånting =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0