090906

God morgon!

Har ni sovit gott? =) Det har jag men jag är lite trött idag =P Har inte sovit sådär jätte bra på en vecka eller mer, så man kanske ska ta en liten tupplur sen när man kommer hem ;P

Pissigt väder idag me, tråkigt =/ Igår så satt jag mest bara inne och kollade på film och så då jag inte va i stallet. Man kan ju inte rida idag heller eftersom hemvärnet tränar. Hästarna hade blivit rädda igår när dom höll på och det förstår jag för det smäller så satans högt. Är ju tur att dom ändå står en bra bit ifrån oss för hade jag haft Isa här hemma så hade hon nog stuckit eftersom dom är mest här runt oss. Ska bli skönt när dom drar =P

Igår när jag tog in Isa så vart hon lite orolig när Sol inte följde me. Men hon skulle in lite senare och det är ju bra träning för henne att stå själv ett tag både inne och ute för hon kan ju inte vara helt beroende av den andra hästen. När hon fick vara ute själv igår så va hon faktiskt jätte duktig =) Hon titta sig lite omkring bara och sen gick hon bort till höbalen. Hon sa ingenting utan va bara helt lugn =) Innan så har hon skrikit lite efter Sol men hon har varit rätt lugn ändå =P

Nee nu ska jag dra till Isa så hon får komma ut nån gång =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0