090907

Tja!

Har inte orkat blogga idag, har varit lite trött. Klev upp kvart över 7 och strax efter 8 så gick jag och Mimmi till Isa. Hon är så söt när man kommer in i stallet på morgonen, jag säger alltid hej till henne direkt när jag kommer in i stallet och hon gnäggar alltid tillbaka =) Sötis Isa =)


Så skönt när man har tid att mocka på morgonen så man slipper gö det på kvällen =P Men Mimmi va la inte lika road för hon fick ju bara sitta och vänta =P Ska fråga S om hon ska ha ute Sol nån natt för jag vill att Isa ska stå ute mer innan vintern. Börjar ju bli kyligt nu på kvällarna/nätterna så det lär ju inte vara så mycket knott då. Fast hon kommer ju ändå få gå med täcke för hon fryser ju så lätt. Skulle vara skönt om dom kunde stå ute nånting så att dom inte alltid behöver stå inne, räcker med att dom kommer få gö det i vinter.

Ska rida ikväll med S & Å =) Ska bli skoj =P Idag tänker jag vara beredd på alla skutt som Isa kan ta ;P

Ciao!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0