090912

Tja!

Sitter här och fryser som fan. Tror att jag håller på att bli sjuk eller nåt för jag fryser nästan hela tiden. Men jag hoppas att jag slipper det.


Klev upp halv 9 idag. Vaknade första gången vid halv 6 och sen vid 7. Jag va as trött så jag somnade om igen. Åkte till stallet vid 9. Tog ut Isa, mockade och så pratade jag lite med J & Å. Nu finns det bara en kaninunge kvar och det är den som är inne med mamman. Dom andra 5 tror jag J sa, har katten eller katterna tagit =( För några dar sen hade ena katten tagit 2 och nu har dom tagit alla som va kvar ute. Så tråkigt när det blir så, men det va ju tur att dom hann fånga in 1 iaf.

Har kört Cassandra till fotbollen också och nu såg jag att det inte är långt kvar tills jag måste hämta henne. Usch jag vill inte gå ut för det är så kallt. Ska nog ta och leta fram nån vinterjacka för det här går inte. Ska klä på mig jätte mycket innan jag måste åka.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0