090915

Tjena!

Oj vilken sovmorgon jag fick idag. Vaknade vid 8 och kunde inte somna om. Så va det med de. Nu börjar jag bli lite trött så jag kanske ska passa på att sova en liten stund nu =P


Har varit hos Isa en stund också. Fyllde på vatten och grejade lite. Hade Linc med mig och den lilla plutten lyckades få en stöt så han vart rädd =( Jag gick in till Isa för att ta av henne täcket och då gick Linc runt på gräsmattan utanför och luktade. Sen kom han in i hagen och när jag hade tagit av täcket och gick tillbaka så kom hästarna efter lite och då vart Linc lite rädd och hoppade över tråden längst ner som bara va nån cm över marken och så fick han en stöt så han skrek till och så sprang han och la sig i en buske. Efter det så va han lite rädd så han får nog följa med dit bort sen igen fast då får Mimmi följa me så att han inte behöver vara själv för då går känns det säkert bättre.

Igår så va jag och Isak ute med hundarna i 2 timmar på baksidan. Tränade lite inkallning med både Mimmi & Linc, kastade lite pinnar, bollar, sprang runt med dom och så fick dom gå runt och nosa och greja på =P Sen va lilla Linc lite trött =P Sånt där kan man behöva göra på kvällen för då blr han helt upp i gasen och ska bara busa, så det kan nog vara bra att gå ut och leka med han vid 7-8 på kvällen och vara ute ett tag så han blir trött =P








Nu ska jag försöka sova en liten stund så man kanske kan bli lite piggare ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0