090919

God morgon!

Har ni sovit gott? =) Det har jag iaf =P Vaknade vid 7 nån gång, tog ut hundarna, gav dom mat. Efter en stund så gick jag och la mig igen, vaknade halv 9. Åkte till hästarna och släppte ut dom och så. Jag har Solen den här helgen för S är borta på kurs.

Igår så åkte jag och mami & Isak till fränsta på dan. Handlade lite och så hämtade jag nyckeln till fritids för det är jag som öppnar på månda. Sen har jag hjälpt mami med hennes blogg. Åkte till stallet och mockade och fixade klart med maten. Sen vid 10 åkte jag och Cassandra dit och tog in hästarna. Cassandra fick ta in Isa =) Hon är ju så snäll så det va ju inget problem för Cassandra att gå med henne =) Borstade av dom och grejade lite innan vi åkte hem.

Igår hade vi fredagsmys som vanligt =) Vi tittade på Idol & True Blood och käkade massa gott =) Roligt att vi har börjat med det igen för det är så mysigt =)




Nu ska jag läsa lite bloggar och käka nånting =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0