090924

God morgon!

Idag när jag gick ut till bilen så ser jag att det va is på bilen. Jag trodde inte att det va sant utan va tvungen att känna om det verkligen va det, och självklart va det de, redan.. Det va ju bara 4 grader igår när jag åkte till Isa och inatt så har det varit minus grader. Usch vill inte att det ska bli så kallt redan.

Har varit hos Isa. Gav na lite mat, borstade av henne och sen fick hon gå ut. Gav henne hö i hagen idag för dom har ju käkat upp sin bal som dom inte hann ha speciellt länge. Det finns ju lite hö kvar på backen men det blir ju lite halv äckligt. Måste prata med S hur vi ska göra med hö, om vi ska köpa en ny bal eller om vi ska skita i det ett tag och ge dom lite hö nån gång om dan istället.

Nu ska jag fixa massa frukost, är jätte hungrig ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

har ni redan fått is? :(

jag åker ju hem den 5e oktober :(

2009-09-24 @ 20:35:14
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0