090925

Heej!

Har varit på en promenad med hundarna =P Vi gick i över 1 timme och dom sprang runt och busade så nu ligger dom här och sover, sköönt! ;P Linc har ju så mycket energi så det är ju inte klokt. Måste börja gå på långa promenader varje dag och vara ute och leka för han blir galen flera gånger om dan om han inte får komma ut. Märks att han har border collie i sig =P

Va hos Isa en stund i morse också. Släppte ut na och så. Hon va lite busig igår när S skulle ta in Solen. Då hade hon börjat kuta runt och då hängde ju självklart Solen på så S fick stå där ute i 20 min innan hon fick tag på Solen. Isa brukar inte gö så där =P Hon ville kanske inte vara själv i hagen eller så va hon bara busig =P

Vill tatuera mig igen. En tatuering är jag säker på som jag vill göra men jag vet inte om jag ska ha den på armen, på samma ställe som jag har min andra fast på andra armen eller om jag ska ha den i nacken. Jag har Knarpus tatuerat på min vänstra underarm precis under armvecket. Jag vill tatuera in Christina Aguilera nån stans, har velat göra det enda sen jag gjorde min första tatuering. Det lutar mer åt att den får sitta på min högra underarm för i nacken kommer den ju inte synas lika mycket =P Och jag vill att den ska synas. Sen ska jag ha en tatuering i nacken också men jag har inte bestämt mig än vad jag ska ha där. Sen är det ju frågan om det finns nån bra tatuerare i sundsvall? Om det är nån som vet om det finns nån bra där så får ni gärna skriva det =P Är så himla sugen på att gadda mig igen =P

Aja nu ska jag fortsätta läsa Om jag kunde drömma =P Underbar bok!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jessica

En kille som kallas Toft är jättebra, dock privat, men billig! Jag gjorde min där och är jättenöjd:)



Kan kolla efter nummer om du vill?



Kram

2009-09-25 @ 13:50:47
Postat av: helen

ptja, jag vet inte så mycket,

jag gjorde ju min i malmö.

jag har bara hört om dom få som finns i stan,

just då, för 2 år sen, gick det rykten om att dom på taurus var jätteslarviga, dom var noga i början, men sen slarvade. finns folk som var där och dagen efter hade färgen och bläcket flytit ut typ ;s

2009-09-25 @ 16:49:37
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: Michelle

Svar till Jessica: Ja det kan du få göra, vore jätte snällt =) Hur mycket kostade din?



Kram

2009-09-25 @ 19:40:06
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0