090929

God morgon!

Kan ju säga att jag fastnade i boken igår så det va därför jag inte bloggade nånting mer igår =P Läste klart den i morse så nu väntar jag på att posten ska komma hehe ;P Det är sjukt att man kan bli så fast i en bok att man inte vill lägga ifrån sig den, men det är underbart när det händer =) Inte ofta jag blir så fast i en bok och jag har läst måååånga böcker ;P

Hjälpte mami med att bära ut grejer och så från källaren igår också. Lekte även med hundarna så dom va lite trötta sen =P Vi ska fortsätta röja i källaren sen när mami kommer hem, får hoppas att det inte regnar då för just nu ser det inte så ljust ut.

Rida måste jag göra också. Jag kan ju tänka mig vilken liten groda hon kommer va sen för det blåser en hel del idag också =P

Nu ska jag läsa lite bloggar tills posten kommer vid 10 ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0