090930

God morgon!

Vaknade strax innan halv 8 idag. Åkte nästan direkt bort till Isa och släppte ut henne och så. Fångade även in mamma kaninen så nu sitter hon med dom andra =P Om hon inte har hoppat ut eller nåt då =P Hon lär ju garanterat ska ha barn snart igen eftersom hon fick sitta med pappan förut, så då är det la bäst att hon inne så hon får ungarna ute som förra gången.

Igår red jag & S. Kan ju säga att S hade väldigt roligt år Isa när hon vart rädd för alla möjliga grejer ;P Men hon va lite lugnare när Solen va med, för sist då vi va själv så va hon ju jätte nervös. Hon vågade till och med gå först i skogen fast det va mörkt, men då va hon väldigt nervös men hon va så duktig =)

Usch, det är så himla kallt ute nu. Det bara blåser och blåser hela tiden =/ Kände igår när jag kom hem från stallet hur iskall jag va fast att jag hade massa kläder på mig. Det är riktigt jobbigt när det är kallt när man blir så kall på en gång som jag blir. Händerna är det värsta, jag behöver bara sticka ut näsan utanför dörren så är mina händer som isbitar. Dom blir iskalla på en gång. Måste skaffa massa varma kläder som man kan mysa i =)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

hoho, oj oj, då har du något smaskigt att vänta på säsong 7 ;)

fast jag tyckte en säsong 7 verkade dåligt,

slutet på säsong 6 var bra, mer säger jag inte.

+ att peyton och lucas inte är med mer sen ;s

2009-09-30 @ 10:54:24
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0