Härlig promenad










'

Idag har jag, mami, Jessica gått på en promenad med hundarna =) Mimmi fick följa med också =P Gick jätte bra, men Mimmi va på Miloo nån gång lite för mycket när han och Linc lekte, men annars gick det jätte bra =) Linc & Miloo brukar nästan alltid börja låta på en gång när dom träffas men idag tog det ett bra tag innan dom började, dom höll sig lite lugnare i början eftersom Mimmi va me, men sen blev dom som vanligt ;P

Mimmi fick ett ryck och började kuta runt, runt som en galning, ser så sjukt ut när hon springer så där fort ;P Man skulle ha filmat henne nån gång och lagt ut det på youtube, för det ser riktigt roligt ut =P

Nu ska jag gå ut. Ciao!


Kommentarer
Postat av: helen

usch, det är en lååång historia,

men jag kan kortfattat säga att jag och pappa har ingen kontakt i nuläget :/ och kommer vara så ett tag framöver

2009-09-20 @ 17:33:59
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: helen

ja eller hur! vad skulle vi göra utan våra mammor? =)

2009-09-20 @ 19:14:02
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0