Lincoln & Miloo på promenad











Igår va jag och Jessica ute på en promenad med Linc & Miloo =) Dom tyckte att det va så skoj! Jag vet inte hur ofta dom tryckte ner nästan halva kroppen under gräset, kastade sig i gräset eller i diken för att brottas, vi kunde gå en bra bit före dom för att dom skulle ligga och brottas =P Dom kuta före oss, lekte med pinnar, hittade äckliga svampar som även Miloo rullade sig i så han luktade inte parfym direkt =P Det va riktigt roligt och jag tror att hundarna verkligen uppskattade det =)

Sen åkte vi till stallet och va där en stund också så dom fick leka lite och greja på =P Jag hoppas att det är bra väder i morgon så vi kan gå på en promenad igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0