Så himla trött

Fattar inte ens varför jag fortfarande sitter uppe. Va sjukt trött igår och det blev ju inte bättre av att man satt uppe i natt och kollade på VMA's och sen hann jag inte sova mycket för jag va tvungen att åka till Isa vid 7. Sen har jag passat Isak idag och så hade jag ju Linc också, så man har ju inte kunnat sova på dan heller. Så nu känner jag verkligen hur trött jag är och i morgon tänker jag ta lite sovmorgon =P Isa & Solen står ute, mat har dom ju och vattnet ska ju räcka ett tag det också för jag fyllde på massa vatten ikväll. Känner att jag behöver sova minst 8-9 timmar, skulle behöva mer för jag har sovit för lite ett bra tag nu.


Fan vad jag babblar på om onödiga saker, kanske dags att hoppa i säng nu? ;P Antagligen.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0