Tjena

Sitter och kollar på Efterlyst. Visste inte ens att det hade börjat igen =P Jäkligt bra program det där, så bra att det finns.

Mimmi fick följa med mig till Isa i morse. Kom dit samtidigt som S, så hästarna fick komma ut tillsammans. Fixade lite innan Jessica kom och vi gick en sväng med Isa =) Det blev en liten annorlunda promenad idag =P Vi fick hoppa över ett stort dike och lite andra saker ;P Sen pysslade vi lite me henne innan vi tog ut henne i hagen. Kan ju säga att Mimmi va väldigt trött efter dom 2 långa promenaderna =P

Nu på kvällen så va jag dit och mockade, Isak skulle hjälpa mig med det men det gick inte så där jätte bra =P Fixade med hö och sånt där innan vi tog in henne. Mami och Cassandra va också med men dom ville ju bara hem hela tiden.

Annars har jag inte gjort så mycket. Slappat, tittat på tv, kollat på Twilight igen =P Sjukt bra film ju! Edward/Robert är ju så snygg! Man önskar ju nästan att det fanns vampyrer om dom är så där snygga ;) Hade inte varit helt fel ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0