Trötter

Det är jag de. Somnade i fåtöljen, sov där i 1,5 timme. Vaknade upp och trodde att klockan va 10 men det visade sig att den va 11, vart nästan lite förbannad för att ingen hade väckt mig vid 10 för alla här hemma vet att jag åker till Isa på kvällen. Drog iaf iväg fort som fan till Isa, tog in henne, gav na mat och borstade av henne. Aja så blir det ibland.

Innan jag åkte på jobbet idag så åkte jag och Jessica runt här för jag skulle visa henne lite ridvägar =P Miloo va me han också men Lincoln fick stanna hemma eftersom han är åksjuk. Det finns mycket stigar och andra vägar lite här och där som man måste testa nån dag =P

Jobbade ju en stund idag. Så sjukt roligt att jobba på fritids =D Skulle vara skoj om man fick jobba där oftare men just nu blir det inte så mycket. Jag skulle vilja jobba heltid på ett sånt där ställe, barnen är underbara, personalen är underbar så det är verkligen hur kul som helst att jobba där =)

Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa Om jag kunde drömma =P Skulle vilja ligga och läsa hela natten men det skulle jag inte orka för jag är för trött för det, men en stund orkar jag nog ;P


Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0