26 December

Tjena!

Idag har det varit mycket varmare ute typ 5 minus, äntligen! Men bara för det så har det ju snöat en hel del och så ska det ju självklart blåsa som fan. Men det va ändå mycket varmare än 30 minus.

Jag och älsklingen har varit lite duktiga idag och åkt bort med en massa kartonger och skit, fixat hö till Em och jag har aldrig sett nån ha så mycket löshö som han hade och man har ju hållit på med hästar i många år. Grymt stor lada och den va helt proppfull.

Sen har vi handlat, varit vid älsklingens pappas grav och tänt ljus, skottat massa snö, städat åt Em, rensat ur en garderob med massa påslakan och sånt som vi inte kan ha längre eftersom vi har en monstertäcke. Mamma fick säcken med massa sängkläder och så.

Ja sen har vi la inte gjort så mycket mer direkt, slappat i soffan och så bara =)

Testade att ta lite kort på Boppa i morse. Håller på att testa olika inställningar och så, längtar tills det blir bra väder ute så jag kan börja fota hundarna och den fina naturen här =P Jag hoppas på bättre väder i morgon!



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0