3 December

God morgon!

Har ni sovit gott? =) Det har jag men jag är fortfarande as trött =/ Känns som om att jag skulle behöva sova några timmar till. Men jag är ju typ trött dygnet runt så det skulle väl inte ens hjälpa. Har ni några tips på hur man kan bli piggare så vill jag gärna höra dom! =P

Kommer bli fullt upp på jobbet idag. Igår va det lite stressigt ett tag men vi hann ju =P Idag blir det nog lite lugnare för dom som ska bo där idag tror jag skulle komma ikväll och det är skönt. Men sen har vi ju massa annat att städa också så man måste ju vara lite snabb ändå.

Nu ska jag klä på mig så jag inte fryser ihjäl när jag ska ut och starta bilen. Typ 18 minus ute =/

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0