Blivit med kamera

Yes nu har jag blivit med kamera! =D Det blev en Canon EOS 550D. Han som vi pratade med på Media Markt sa att den skulle vara bra och bättre än dom andra 2 som vi hade kollat ut, så vi får hoppas på de =P Men jag är glad bara det går att ta bra bilder med den, ska prova så fort batteriet är laddat =P Har längtat efter en kamera så nu jäklar kommer jag ta en massa kort! ;P


Jag och älsklingen åkte ner till stan så att vi va där strax innan 8. När vi kom dit så va det huuur mycket folk som helst utanför Media Markt. Har aldrig varit med om att det har varit så mycket folk nån gång och som dom slet i grejerna som dom skulle ha, fattar inte. Det va nån tv som tydligen va väldigt billig för typ alla släpade omkring på en =P Vi fick det vi skulle ha och lite till så jag är nöjd =P

Nu ska jag kolla om batteriet är klart ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0