23 Februari

God morgon!

Inte för att det är en speciellt bra morgon direkt men.. Har ont i halsen, snorig, vidrig huvudvärk som jag har haft typ dygnet runt i mer än en vecka nu och så är det 27 minus om inte mer nu. Jag är så himla trött på den här skit vintern nu så jag kan spy. Varför kan det inte bli sommar?

Känns inte så himla skoj att sitta uppe i ånge nu på skolan som T säger =P Känns ju lite som om att man är tillbaka i skolan fast att det här är lite annorlunda. Inte så lockande att sitta i en kall lokal hela dan och man tycker la att det är extra kallt nu när man är sjuk.

Nu måste jag göra mig klar, åh jag vill inte! Men man måste ju... Blä! Vill ligga i sängen hela dan.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0