3 Februari

God morgon!

Klev upp kl 8 idag. Vaknar alltid tidigare av älsklingens mobil som skriker några gånger och sen av att han kommer och pussar på mig innan han åker till jobbet =) Det sista kan man ju inte klaga på ;P Så mysigt =)

Boppa, älsklingens katt va lite för go igår kväll. Han har börjat sova bredvid mitt höve och igår så la han sig där igen och så la han sitt höve på min axel och så tryckte han upp hövet vid mitt öra och så kurrade han så satans högt så jag hörde typ bara honom =P Efter ett tag höll jag på att bli helt galen så T fick putta bort honom. Men han är så gullig, riktig myskatt =)

Snöar lite nu igen =( Usch, jag är riktigt trött på vintern nu, all snö och den här satans kylan. Vill ha sommar NU!

Ska snart åka och kolla på en till lägenhet, jag och mamma va och kollade på 3 st förra veckan. 2 va jätte fina men en va så äcklig så jag fattar inte ens hur dom kan hyra ut den. Får se hur den här lägenheter är, men det lär väl bli massa strul som vanligt så jag lär la inte få nån, min vanliga tur.

Skriver mer sen när jag kommer hem.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0