Tråkigt att vara sjuk..

Hej!

Usch, är så trött på huvudvärken som aldrig vill försvinna. Den går ju inte ens bort när jag tar massa tabletter (va bra det låter), fattar inte.. Sen att man har ont i halsen och är snorig gör ju inte saken bättre direkt.

Gick bra uppe i ånge idag. Mycket skratt idag också =P Rätt jobbigt att vara där när man är sjuk eftersom det är mycket prat, dålig luft och så men jag vill ju inte direkt missa början av utbildningen så det är ju bara att sitta där och göra allt iaf. Va väldigt skönt att vi fick sluta lite tidigare idag, behövdes verkligen =) Blir jag inte bättre snart så får jag stanna hemma iaf för nån gång vill man ju bli frisk. Lite synd om det blir så för vi har väldigt roligt och det är ju inte skoj att missa saker.

Ska iväg till stallet lite senare, har insläpp idag. Är inte så pigg på det men det är ju tur att T alltid följer me =) Min älskling är så gullig =)

Ska försöka vila lite snart om det går för Knarpan är en liten terrorist =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0