7 Januari

Hej!

Fy fan va kallt det ska vara hela tiden. I morse va det närmare 33 minus när jag klev upp =/ Hästarna fick stå inne idag eftersom det är så satans kallt. Dom fick vara ute en stund när vi mockade och fixade med maten sen åkte dom in igen. Ska dit lite senare och ge Goody mat och mocka. Usch va jag hatar vinter..

Har inte gjort så mycket mer idag direkt, suttit här vid datan, läst lite, varit ute med Lincoln. Tänkte städa lite snart.

Igår hände inte så mycket heller. T va ledig så vi sov extra länge =P Han följde me till stallet också på kvällen, sen va jag hemma en stund innan jag åkte hem till T igen. Kollade på film och så då.

Nu ska jag börja städa så det blir gjort =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Michelle, det är hästar och inte små nakna råttor ;) En häst klarar kylan mer än vad man tror!! Ta ut hästarna för fan:D

2010-01-09 @ 01:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0