8 Juli

God morgon alla glada! =)

Är inte speciellt fint väder idag =( Tråkigt men det är ju skönare att rida nu när det inte är lika varmt. Funderar på om jag ska klättra med Goody idag.

Nu börjar man sakta men säkert få lite färg på kroppen ;P Va ute i flera timmar igår i solen, somnade till och med ett tag när jag låg och solade. Ibland är solen som ett riktigt sömnpiller.

Efter flera timmar i solen så hade jag väldigt tråkigt, älsklingen skulle jobba över så man kunde ju inte hitta på nåt med honom. Så jag åkte till affären, köpte 3 l jordgubbar, mums! =) Dom säljer 1 l för 10 kr på Ica, så då får man ju passa på ;)

Åkte hem till mamma sen men hon va ju självklart inte hemma och inte hade hon med sig mobilen heller. Så jag åkte till stallet och pysslade lite med hästarna. Dom är ju alltid så gosiga när man kommer =)







Mona är ju för söt när hon försöker klia huvudet på den där lilla växten =P

Nu ska jag klä på mig och åka till stallet.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

men ditt as!

är det såna där färska?



en halvliter går på 40 kr här :(

2010-07-08 @ 22:38:59
URL: http://helly.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0