24 Juni

God morgon!

Vaknade runt halv 5 av att jag hade så fruktansvärt ont i högra handen. Fattar inte riktigt varför men.. Känns lite bättre nu iaf, får hoppas att det går över helt snart.

Igår tog jag en riktigt mysig barbackatur vid 9. Superfint väder och Goody va pigg & gla =) Red runt på tuben, travade, gick på olika stigar och så. Sen på vägen hem så mötte vi en lastbil som körde rätt fort, men han saktade ner till typ 50-60 kanske iaf, nog för att det är en 50 väg men ja.. Den va olastad så den skramlade as mycket men Goody va så duktig för hon brydde sig inte ett dugg när han hade åkt förbi och det skramlade så mycket bakom henne =) Hon är bakrädd så hon kan bli lite rädd när saker låter bakom henne även fast hon har sett dom innan men nu va hon hur lugn som helst =) Jag tycker att hon bara blir säkrare och säkrare i trafiken för varje dag som går. För nån dag sen när jag red barbacka så mötte vi en timmerbil på bron men hon brydde sig inte alls om lastbilen =) Väldigt skönt och jag känner mig väldigt trygg på henne när jag rider barbacka.


Ska snart åka till stallet. Det kommer en kotknäckare till stallet som ska kolla på Goody & Lili =) Han ska vara väldigt duktig så det ska bli väldigt intressant =) Får se om han hittar nånting på Goody.


Nee nu måste jag fixa lite grejer. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0