15 Mars

Tjena!

Va ett tag sen jag bloggade nu.. Att det ska vara så svårt att komma igång med det igen, förstår inte..

Ska snart iväg till stallet och mocka. Hade tänkt rida idag men jag kom på att jag va tvungen att åka till ånge. Får rida i morgon istället.

Börjar jobba klockan 3 idag. Ska jobba kväll 3 dar den här veckan sen blir det som vanligt igen. Har fått jobb på Bykrogen, deltid. Väldigt skönt måste jag säga =P Hade ju velat haft heltid men deltid är superbra det också =P Skönt med jobb för jag höll på att bli galen när man aldrig har pengar för det man får från försäkringskassan är ju ingenting. Är så himla glad att jag hade sån tur att jag fick det här jobbet =D

Roligt jobb är det också, speciellt när jag jobbar med P =) Får se vad jag får göra idag när det är kvällsjobb, vet inte vilka som jobbar då.

Nee nu måste jag dra till stallet så jag hinner duscha och så sen. Kanske bloggar efter jobbet om jag orkar.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

åh fan vad kul!

lagar du mat eller serviterar?

och vem är P? ;P

2010-03-17 @ 14:36:18
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0