23 Mars

Hej!

Idag hade jag utsläpp. Gick bra fast att jag fick vara lite försiktig med vänster handen för annars drar det som fan i stygnen. Såret ser iaf bra ut så det kommer nog läka fort =) Superfint väder är det idag också, synd bara att jag inte kan rida =( Vill ju inte riskera att det blir nånting med såret för med min vanliga otur så skulle det säkert hända nåt. Så det får vänta tills det är läkt och stygnen är borta.

Funderar på om jag ska försöka gå på en promenad med Lincoln lite senare. Får ju passa på nu när man inte får jobba för annars hinner jag inte. Gick på en längra promenad i skogen i söndags med Ted & hundarna =) Väldigt mysigt va det =) Både Lincoln & Mimmi tyckte det va så skoj att få springa i skogen igen =P







Fick hem nånting underbart idag, visar snart =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0