28 Mars

God morgon!

Vaknade jätte tidigt idag, första gången va runt 6 och andra gången va den 7. Fattar inte varför jag ska vakna så himla tidigt när det är helg och jag är pigg då också så det är jätte svårt att somna om. Men när man ska upp och jobba då är man svin trött. Konstigt det där..

Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan 1 timme? =P Äntligen är det sommartid =D Nu är det bara sommaren man väntar på. Igår snöade det så det lär nog dröja ett tag innan den kommer.

Jag och älsklingen ska snart åka till stan. Mio skickade ett sms till Ted igår om att hans soffa hade kommit. Han skulle få den tidigast vecka 15 och senast vecka 16 så det va ju väldigt bra att han fick den redan nu =P Ska bli skönt med en större och jätte fin soffa =)

Nu måste jag göra mig i ordning så vi kan åka nån gång.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0