Grattis Kim!

God morgon!

Ja idag fyller min lillebror 18 år! =P Grattis Grattis! =) Vi ska fira han ikväll när alla är hemma och så skulle nog farmor och dom komma hit i helgen och fira honom.

Usch, riktigt pissigt väder är det idag. Mulet väder och så snöar det =( Man trodde ju att våren skulle komma nu men tydligen inte.. Bläää för vintern!

Har haft massa konstiga drömmar i morse. Drömmarna ändrades hela tiden och så va dom helt sjuka och vissa äckliga. Jag undrar vart alla drömmarna kommer ifrån för vissa är ju så sjuka så man fattar ju inte vart det kommer ifrån. Har haft massa suka drömmar ett bra tag nu, dom som är konstiga/roliga kan vara kvar men dom som bara är äckliga/läskiga får gärna försvinna.

Är sjukt trött idag. Beror en hel del på vädret och alla äckliga drömmar som gjorde att jag vaknade stup i kvarten. Gillar inte när man vaknar upp från en mardröm och när man somnar om igen så börjar mardrömmen där den slutade. Det gjorde den hela tiden i morse så strax innan 8 fick jag kliva upp.


Ska försöka komma igång med storstädningen av rummet. Har inte städat där på ett tag nu, man är ju inte hemma så ofta eller länge rättare sagt.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

ååh, här är så skönt,

det är ingen snö kvar, överhuvudtaget,

och idag var det så skönt väder att jag gick ut med nova i tshirt ;)

2010-03-25 @ 22:12:57
URL: http://helly.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0