20 Maj

Tjena!

Fy satan va trött och seg jag är idag. Det känns verkligen att man har jobbat mycket den här veckan. Men man får ju pengar =P Börjar jobba kl 14 idag så jag fick lite sovmorgon idag =) Vaknade vid 9, kunde inte sova längre fast jag egentligen skulle behöva det. Låg och kollade på en film, sen har jag dammsugit, diskat och dammtorkat lite och så. Finns massa kvar som behöver dammtorkas men det får jag ta en annan dag.

Hade tänkt rida idag men jag orkade verkligen inte. Man blir väl lite trött i kroppen efter att ha jobbat 30 timmar på 3 dagar och då står man ju upp nästan hela tiden, man hinner ju inte sitta ner speciellt mycket. Men igår kväll så red jag ut en sväng barbacka, blev ju så himla fint väder då så då fick jag lite energi till att rida ;) I morgon måste jag rida innan jag ska jobba på fritids, för hon har fått stå 3 dagar den här veckan och det brukar hon inte få gö. Så jag måste rida i morgon hur trött jag än är.

Nu måste jag göra mig i ordning.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0