12 November

Hej!

Tror ni inte på fan att jag börjar bli sjuk igen! Är snorig, har mått dåligt hela veckan, haft jätte ont i huvet, magen och så har jag mått illa och nu snorig och täppt i näsan. Fan va skoj.. Aja får hoppas att det inte blir värre för då blir trött, tycker att jag har varit sjuk tillräckligt i år.

Nu ska älsklingen beställa mat, orkar inte laga nånting idag. Får väl gå ut och snöa av bilen nu. Hatar att det redan har kommit snö. Visst är det väl mysigt när det är lite snö men inte när det snöar hur mycket som helst för här ska det ju alltid komma as mycket snö, blää!

Fick hem julgardinerna igår som jag hade beställt från jotex =) Fina va dom men några måste sys upp lite och så men det skulle Isaks snälla farmor hjälpa oss med för hon älskar sånt =) Längtar tills jag får sätta upp dom och börja julpynta =P

Nu ska vi hämta mat.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0