25 Oktober

God morgon!

Har ni sovit gott? =) Det har jag =) Är rätt pigg faktiskt =P Tog en lång sovmorgon i lördags, sov till 11. Fan va skönt det va! Jag va lite trött efter att ha klivit upp 5.15 2 dar i rad och sen jobbat 11-11,30 timme båda dagarna. P & J va så gulliga i fredags när jag och Erica jobbade till halv 6 för att få klart allting, dom gav oss en varsin vinflaska och en trisslott =) Dom tyckte att vi skulle ha lite fredgasmys =) Dom är så söta =)

Idag har jag och Erica en hel del att göra. Massa rum måste städas och så har vi allmänt överallt. Men idag kan vi börja vid 8 så vi hinner nog =P

Nee man får väl gå ut och dra igång bilen så man slipper skrapa rutorna som en galning =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0