Sova snart

Det behöver jag verkligen för jag ska upp 5.15 imorgon för jag börjar kl 6 =/ Ska ha frukosten och sen vid 10 ska jag städa med Erica =) Va as länge sen jag träffade henne så det ska bli skoj att jobba med henne imorgon =D Blev lite fundersam över vem vi skulle kunna ringa in till städ nu när S är borta i över 1 vecka, men då sa A att Erica hade ringt dit och det va ju perfekt =P Så nu slipper jag städa själv vilket jag är väldigt glad över för det är en hel del som ska göras både imorgon och på fredag.

Får gå in på städ heltid nu =) Kommer hjälpa till och ta frukost ibland och hjälpa till på luncher och lite sånt när det behövs, men annars är jag bara på städ =) Glad! ;)
 
Nee nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0