15 September

God morgon!

Sitter här framför datorn och tven och är ganska trött. Kom i säng vid 2 inatt och klev upp vid 9. Jag kan aldrig somna om direkt när jag vaknar på morgonen utan jag måste vara uppe ett tag innan jag kan sova igen. Älsklingen ligger fortfarande och sover så sött där nere =) Helt onödigt att han ställer klockan för han kliver ändå inte upp =P Bara jag som vaknar till och sen kan jag inte somna om.

Har lilla översociala Lapin i knät =P Han blir ju helt tokig när man kliver upp på morgonen, ska bara gosa hela tiden och petar man inte på honom då trycker han sig upp i ansiktet på en =P Lite jobbigt ibland för det blir för mycket.

Nu ska jag käka frukost.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0