Beställt lite böcker

Beställde lite nya böcker för en stund sen från cdon.se =) Tog Twilight för jag vill läsa dom böckerna på engelska så jag börjar med den =P Ska köpa dom andra sen.


Sen tog jag Fällan av Michael Connelly. En riktigt bra författare. Har hans bok Poeten och läste den för ett tag sen och den va riktigt bra så jag ska köpa alla hans böcker för dom lär ju vara lika bra =P


Midvinterblod & Sommardöden av Mons Kallentoft. En bra svensk författare. Har hans bok Höstoffer, det är den tredje boken om kriminalinspektör Malin Fors. Den var jätte bra så när jag såg att cdon hade dom 2 första böckerna så va jag bara tvungen att köpa dom =P


 


Bara längtar tills jag får hem paketet, älskar böcker! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0