Fortfarande sjuk...

God morgon!

Usch va trött jag är på att vara sjuk nu, har varit sjuk i 1 månad =( Man blir ju helt galen av att bara ligga hemma. Gör man nånting, tex städar så svettas man som en galning och blir helt slut i kroppen, as jobbigt. Har missat flera jobb dagar bara för att jag ska vara sjuk så satans länge. Ska egentligen jobba imorgon men jag har fortfarande as ont i halsen och blir trött för minsta lilla, så att kliva upp strax efter 4 på morgon för att börja jobba 5 och sen jobba till 15-16 nån gång känns inte så bra för kroppen =/ Vill verkligen jobba men det är nog bäst att jag blir helt frisk innan för annars kommer det bara börja om för det gör det ju typ iaf.

Igår gjorde vi inte speciellt mycket. Kollade på film, städade på övervåningen för det såg förjävligt ut där, sen åkte vi till K och kollade på hans bil som är förstörd bara för att HS är helt dum i hövet. Sen på kvällen så kom han över så kollade vi på film =)

I lördags va vi till stan en sväng. Hämtade ut en kudde till soffan som äntligen hade kommit, tog typ 5 månader att få den. Sen köpte vi tapeter till rummet på övervåningen =) Ja sen köpte vi lite andra grejer, inget roligt direkt förutom en grej men det är hemligt tills vidare ;P Va helt slut efter en dag i stan och mitt knä va totalt slut.

Händer inte så mycket här direkt. Man ligger ju mest bara framför datorn, tven eller läser hela dagarna nu. Kan ingen göra mig frisk nu? Snälla? 

                                                   

Nu ska jag kolla om jag kan hitta nånting roligt att käka =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0