Hatar att vara sjuk...

Hej!

Här hemma är vi inte direkt pigga och glada. Jag har varit sjuk i 3,5 vecka och älsklingen i 2. Håller på att bli helt tokig på det här! Jag kände mig lite bättre nån dag innan vi åkte till Turkiet men där nere blev man lite dålig igen och sen när man kom hem så blev det värre.

Va till läkaren idag men jag hade ju tydligen bara ett jobbigt virus som vanligt så jag fick ingenting mot de, bara hostmedicin så att man förhoppningsvis kan få sova lite mer. Ibland kliar det så fruktansvärt mycket i halsen så jag får värsta hostattackerna och tårarna bara sprutar, inge roligt alls. Natten till i tisdags kliade det så mycket så jag kunde inte sova alls utan fick sitta uppe hela natten och äta halstabletter hela tiden för slutade jag så började det klia så in i helvete igen. Hade lust att köra ner en gaffel i halsen och klia tillbaka som fan.

Älsklingen hade nån bakterie så han fick ju självklart några tabletter så han lär väl snart vara pigg och glad igen. Själv lär man ju få dras med det här ett tag till, min vanliga tur.. Nee men jag hoppas att jag snart blir bra, men jag förstår inte hur mycket man ska behöva vila för att bli bra. Känns ju som om att man inte har gjort annat på 100 år nu..

Ska försöka komma igång och välja ut en massa kort från Turkiet som jag ska lägga ut här och berätta lite om våran vecka =) Men just nu känns allting bara..blääääää! Så det lär ta ett litet tag innan det kommer upp här.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0