Regn, regn och ännu mera regn

Just nu vräker det ner. Fattar inte att det kan regna så mycket som det gör just nu. Skulle man sträcka ut armen genom dörren fram och tillbaka fort så skulle den vara helt genomblöt. Det tråkiga med våren är ju att det regnar så mycket men när det väl är fint så är det en underbar årstid med alla härliga färger och mysiga kläder som man får ha =) Men sommaren kommer alltid vara bäst ;P

Är as trött. Började jobba kl 5 idag så jag var tvungen att kliva upp 4.15 =/ Inte riktigt min grej att kliva upp mitt i natten, men det gick väldigt bra ändå =P Börjar jobba lika tidigt imorgon men jag slutar ju tidigt då också så man kan ju åka hem och sova en liten stund ;P

Somnade en stund förut på soffan och vaknade tillslut av mobilen. Drömde att min mobil ringde men varje gång jag försökte svara så fortsatte den bara att ringa och jag höll på att bli riktigt förbannad på den för jag kunde inte förstå vad det var för fel på den. Sen tog min hjärna mig tillbaka till verkligheten och efter några sekunder så fattade jag att min mobil ringde nere i köket =P Sjukt hur nånting kan komma in sådär i ens dröm =P

Var hemma hos mamma själv förut i typ 2 timmar. Grejade lite med hundarna i typ 1 timme sen gick jag och Knarpus ner till lilla skogen nedanför mamma och tog massa kort =) Knarpan är som en liten hund och följer efter mig överallt om han får det =P Måste be mami lägga in bilderna på sin dator så jag kan kolla igenom dom och ta dom som jag vill ha ;P Längtar tills jag kan köpa en egen systemkamera. Skulle ha gjort det sist när vi va ner till stan men planerna ändrades lite ;P hehe

Nu ska jag hitta på nåt annat.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helen

men usch, jobbar du fortfarande på bykrogen?

och vaaarför börjar du kl 5? :o

2010-09-23 @ 23:20:24
URL: http://helly.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0