Torsdag 7 April

Tja!

Har ni haft en bra dag? :) Min har varit rätt seg. Har jobbat 9 timmar idag vilket är jätte bra :) Men jag har varit så sjukt seg i kroppen så det har inte varit den roligaste jobb dagen direkt, + att jag jobbade själv vilket inte alltid är så skoj. Jobbade själv igår också men då tyckte jag att det var skönt, bara gå runt och pyssla på med det man skulle göra. Blev tomt på gäster efter 12 och sen efter 2 nån gång blev jag helt själv på herrgården för Jennie & Peo skulle iväg. Ibland är det skönt att jobba själv men vissa dagar är det bara för jäkla tråkigt :P Tur att jag har min musik ;P

Typiskt april väder har vi nu. Just nu blåser det och tidigare idag regnade det. Väldigt tråkigt men samtidigt så försvinner ju snön fortare :P Stort + för det!

Fick hem ett paket från cdon idag. Kan ni gissa vad som fanns i? Ja ni gissade helt rätt, böcker :P Tänkte visa er sen vilka 2 jag köpte. Har ni några tips på bra böcker? Skulle vara roligt att få höra vad ni läser :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0